Viestiketju
:
Mitään kuopiossa?
Näytä yksittäinen viesti
#
1
31.10.2010, 10:06
Offijäbä
Konkari++
Rekisteröitynyt: 01.02.08
Sijainti: Kaavi
Viestit: 709
Joo tosiaan kiitos Kuopion miehille kun saatiin paikkaan tutustua.
Kuhan kalusto saahaan maasto kuntoseks nii vois tulla useimminkin ajelemaan ja toki myös tervetuloa myös meidän ajo alueita koluamaan.
__________________
On se kone ( ainakin joskus )
Offijäbä
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: Offijäbä
Etsi kaikki Offijäbä:n viestit