Näytä yksittäinen viesti
  #25  
Vanha 30.10.2010, 06:01
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.429
Thumbs up

Ja rojekti etenee...


Pari kuvatusta:








Tommonen siitä nyt sit tuli. Ainoo mikä alko heti ahistaa, ni on ku toi vinssi toimii väärinpäin!! Täytyy nyt tollei kattoo miten toimii, vit*uttaa vaa ku ei voi vinssata veto päällä... Sit jos vaijerin laittaa menee alakautta, pitäis vissii siirtää rullakita just ton poikkipalkin kohalle. Ku eihän sitä kannata kelata tota alarullaa vasten, niin et toi kita olis tolla alkuperäsellä paikalla? Vaikeesti selitetty, mut toivottavasti edes joku ymmärs...






Ja siin olis koukun tynkää... Koukku katkee heti tosta puskurin alapuolelta. Kiinnitys sokalla, ni ei tarvi työkalujen kans puljata ja on nopee irrottaa.

Hankittuna on jo kattokaiteet, työ- ja lisävalot. Etee pitäis mitä pikimmin tehä valorauta, ja puskin. Molemmat ajattelin toteuttaa pyöreestä putkesta. Ja heti perää safariteline. Se on vielä vähän auki, et miten sen tekee. No ainaki siit tulee koko auton katon mittanen, ja levynen. Kattokaiteita ei oo ku pari, ni mietin vaa, et kestääköhän esim kävellä siel päällä, vai tuleeko välimatka liian pitkäks? Ite teline tulee todennäkösesti 20mm vesijohtoputkesta, joko yhellä kierroksella, tai sit kahella. Jos tulee kahella, ni pitäis päättää tuleeko se toinen kierros ylä-, vai alapuolelle viistoo. Väliä putkille tulee joku vajaa 100mm, pystyputket tulis varmaa puolen metrin välein. Kyllähän noi jo jäykistäää telineen rakennetta, et saattais kestää ehkä kahellaki? Ja sama työvalojen sijoittelussa, yös, vai alas... Mielipiteitä?

Btw, mikäs tänäpäivänä on suurin sallittu referenssiluku etuvaloilla?
Vastaa lainaten