Näytä yksittäinen viesti
  #28  
Vanha 24.10.2010, 21:26
Bj 40:n Avatar
Bj 40 Bj 40 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 26.09.09
Sijainti: Ilomantsi
Viestit: 201
Perusasetus

Jos ei ahda, myön sulle koko auton! Joo, kaippa se öljynpaluu on aina oltava alaspäin. Muuten varmaan öljynpolton riski kasvaa kohtalaisesti..

Sain sovitettua turboa autoonkin, tuossa kohti ois hyvin tilaa!



Mutta asiaan! kun sain turbiinia riisuttua ylimääräisestä varustuksesta niin kääntyykö myös pakopesä jos tuon pannan löysää? Vai oisko mahdollista että ois piukassa kun kumpikin puoli patarautaa ja ruostetta varmaan välissä on? Kävis vain suunnitelmiin paremmin jos sais käännettyä.



Ja nyt täytyy joka tapauksessa hieman löysätä tuota aikataulua jolla meinasin turbon rykästä paikoilleen, ensiviikonloppuna todennäkösesti tulee kuitenkin paluu öljypohjaan ja uudet kk-laakerit. Koivuselta saa vielä jopa tuon puuttuvan öljypohjan tiivisteen, laippa turbolle valmistunee viikolla. Pikkasen vain masenti kun pääsin mittailemaan tuon niin kyllähän se samankokoiselta vaikutti kuin tuo garrettikin.. Eli 50mm/42mm..

Kokeilla kai silti pitää.. Niin ja se hengityspuoli lienee jo kunnossa putken osalta valmiiksi, pöntölle tulevaa putkea voi tietty turvottaa paksummaks jos tahtoo mutta kokeillaan nyt näillä ja katellaan ahtaako se mitään ja katsellaan sitte sitä garretti 3..

Pakollinen pakorööri kuva!

Vastaa lainaten