Viestiketju: chevyn runkojen erot
Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 24.10.2010, 20:06
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.616
Perusasetus

Juu, GMC on samanlainen.

Takana eroa on jousien korvallisissa rungossa, nelivedossa jousen reikä on alempana runkoon nähden. En ole verrannut keskenään, mutta jotkut ovat tehneet shackle-flipin käyttämällä takavedon takajousen etupään korvaketta takakorvakkeen tilalla nelikossa, joten siitä voi päätellä k.o osien eron. Ja taitaapa siinä ite jousessakin olla eroa.

Edessä eroa onkin sitten enemmän. Nelivedossa on etujousien riippujen reiät rungossa, moottorin alla oleva palkki on niitattu vs takavedon koko eturipustus on kiinni palkissa joka on pultattu runkoon (jos tekee cross-overin niin nelikon poikittaispalkin voi unohtaa, ei mahdu olemaan siellä). Rungon etummainen poikittaistuki on erilainen, ja mun mielestä vasen runkoaisa on erilainen simpukan kohdalta koska nelikon poikittaispalkki ei istu takavedon runkoon. Repsikan puoli asettui oikein nätisti, tällöin simpukan puoli oli ihan eri asennossa. Etujousien etupään korvallisille ei myöskään ole kaikkia reikiä, mutta ne nyt on helppo porata.

Moottorin kannakkeet sopivat ristiin, ja vaihteiston kannatin palkki on nelikossa erilainen ja ehkä eri kohdassa. Joitain pikku juttuja on siellä täällä, mutta tossa nyt oli oleellisimmat.

C/K30 mallissa runko on paksumpaa matskua, ja taisipa olla korkeampi profiili verrattuna 10/20 sarjaan.

Konversio mielessä?

__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten