Viestiketju: AKUISTA...?
Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 24.10.2010, 19:45
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
edelleenkään en tajua, miten 170 A laturi tähän nyt liittyy ?

ei kai se tyonnä 170 ampeeria kumpaankin akkuun - eihän ? tai jos työntää, niin:

a) mist sellasia saa ?
b) minkälainen on lataus"johto" ja säädin ?

ei kai laturi enempiä työnnä kuin akku ottaa vastaan ? vai pullistuuko johdot ?

Homma on nyt edennyt silleen että akut on toimitettu maahantuojalle tutkittavaksi, ja haluavat niitä pari viikkoa ihmetellä ennen kuin antavat vastauksensa. Akut huolii virtaa vastaa tyhjänä ollessaan todella paljon enemmän kuin maahantuojan henkilö puhelimessa antoi ymmärtää. Tuo nopea lataaminen kuumentaa akut ja tarpeeksi monta kertaa kun tuon tekee peräkkäin niin ne menevät pilalle. Nyt on vain kysymys siitä että akut ovat takuuikäiset ja virheelliseen mainontaan luottaen olen sellaiset ostanut, joten tottakai haluan virheettömät tuotteet tilalle tai vastaavasti sopivan osan akuista maksetusta summasta takaisin. Mihinkään työkäyttöön en kyllä suosittele akkuja joiden takuupäätöksen saamiseen menee kaksi viikkoa

Laturi antaa tyhjäkäynnillä max 170A ja 4000 kierroksella vajaa 200A, jos vaan kuormaa on tarpeeksi. Mitattu noi todelliset amppeeri määrät max 500A testerillä. Noita saa Ameriikasta ja säädin on ympätty moottorinohjainlaitteeseen. Akut pullistuu kun geeli kiehuu
Vastaa lainaten