Näytä yksittäinen viesti
  #19  
Vanha 24.10.2010, 17:59
Lonely Rider Lonely Rider ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.09.10
Sijainti: Hämeenlinna, Suomi
Viestit: 124
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HELLE Näytä viesti
katolle vaan jos minkäänlaista tellinkiä löytyy,sieltä yleensä helpoin myös kaivaa käyttöön.
maastotunkki+betoni lattia=ei hyvä, itsekkin kapineestä päähän saaneena. maasto tunkki maastoon, hallitunkki yms. betonille.
Kyllähän ne kattotelineet löytyy, mutta sillonhan sitä tunkkia joutuu huoltamaan, rasvailemaan jne aikas usein. Vai minkälaiseen kortonkiin pakkaatte sen?

"Off-raod" ajelu on ainakin enimmäkseen pelkkä sivujuonne mun touhuissa kun kuljen jorpakossa metsällä ym. luontoharrastuksissa. Idea oli että se tunkki sais olla aina mukana pahan paikan varalle. Erityisesti talvella tunkki/vinssi, lumiketjut, lapio ym. pitäis olla aina mukana kun harrastusautolla ajellaan.

Kattelin muuten alustavasti että jos sitä hi-liftiä oikeesti haluaa lyhentää, niin todennäköisesti se kannattais lyhentää alapäästään. Ne yläpään härpäkkeet jäis sillon ihan ennalleen. Jalusta näkyy olevan ihan vaan sokalla kiinni varressa.

On se 60 tuumanen vähän liian pitkä jimnyn sisälle. Ei se oikeen oo mistään kotosin että pakottaa kyydissä olijat istumaan hi-lift hanurissa
Vastaa lainaten