Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS
Tossahan toi ylempänä Matin laittamana jo onkin tuo kopio rengaskoko sivusta. Kolmeykköset on ainakin täälläpäin kelvannut vertailurenkaaksi kunhan on merkkiliikkeen leimalla varustettu lappu tuosta asiasta sekä auton yksilöintitiedot siinä lapussa. Kopio tuosta huoltomanuskasta ei yksin riitä.
|
Matti kirjoititi näin:
Lainaus:
AKE sallii Euroopan tai Pohjois-Amerikan mallien käyttämisen vertailuautoksi = niiden rengaskoot vertailurenkaaksi. General export ei tarkoita P-Ameriikkaa ilman eri selvitystä, eikä sitä ole ainakaan Vemiciltä saanut. Mutta hyvä jos joku näkis vähän vaivaa ja sais Mitsu-liikkeen leiman paperiin että ko. koko on ollut hyväksytty P-Ameriikkaan.
|
Eli onko nyt niin että tuolla paperilla saa katsastettua jos saa vaikka veholta leiman siihen,VAIKKA kyseisen lapun renkaat eivät muuten ole hyväksyttävissä suomeen? Jos niin mikä oikeus veholla/jollain muulla mitsuliikkeellä on väittää ko.renkaita vertailukelpoisiksi vaikkei ne sitä ole?
Ja jos tämä on näin helppoa,niin miksi ihmeessä 2Gen tuo kyseinen myönnytys on pitänyt hommata maahantuojalta,eli VEMIC:iltä?