Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 21.10.2010, 20:10
Bj 40:n Avatar
Bj 40 Bj 40 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 26.09.09
Sijainti: Ilomantsi
Viestit: 201
Perusasetus

No eikös se dumppi nyt sitten riitä? Tartteeko pakosarjaan räveltää mitään ylimääräistä? Eikös sana "dumppi" ole lyhennelmä sanasta dump valve elikkäs juurikin hukkaportti?? Bypass venttiilistä ei taas tietoa onko se juurikaan muuten erilinen paitti että survoo ylimäärä ilman takaisin kiertoon..

Nyt rupes tapahtumaan paljon ja vähässä ajassa! juuri keskustelemani puhelun ansiosta Scwitzer on vaihtanut omistajaa, viikonloppuna purkamaan murikka irti pakoputkenlähtöineen ja ahtoputkineen!!
Ens viikolla laippa tekoon pakosarjaan liittämiseksi ja ensviikonloppuna voidaan olla lähellä H-hetkeä..

Öljyn taidan ottaa varmimmasta paikasta eli öljykellon lähdöltä, paluu nostajien suojalätkästä läpi öljyn alasohjauksen kera ettei rupea oksentamaan huohottimesta..
B koneessahan olis sellanen ylimääränenkin aukko öljykanavassa jossa minulla on jonkin sortin sähköanturi, oisko lämpö.. Mutta siitä ei varmaan uskalla ottaa? pitänee laittaa siihen vaikka tuo öljykello jos vain käy siihen.

Täytyy vielä kattella käännänkö pakosarjan vai vedänkö sieltä takaa ylös ja ahdin sinne aikas taakse.. Tarkoitus olis kuitenkin tässä vaiheessa jättää öljykylpysuodatin paikoilleen (senkin hyvyydestä kiistellään tässä käytössä), mutta uskoakseni se tuskin aiheuttaa muita probleemeja kuin tuon ahtimen tiukemman paikoilleen sovittelun..?

Mutta nyt jos joku tietää mistä saa hinta-laatu suhteeltaan hyviä dumppeja jotka sais aukeemaan vaikka kilossa niin eikun tietoa kehiin!

Edit: Hunter Hdj kerkisikin näköjään jo selventämään asiaa, tuo ei kyllä ole hyvä jos kerran hiekka paska voi aiheuttaa siinä probleemeja.. Tuskin uitan kuitenkaan noin syvällä kun kerran munatkin pitäisi jo tuohon kastua, pitää tutkailla noista paikoista. Kiitoksia!

Viimeksi muokannut Bj 40 : 21.10.2010 20:17
Vastaa lainaten