[quote=Bj 40;706071]Se on 4 litranen esikammiokone, tilalle tuli melekkein samallainen mutta tyypiltään TD41 ja on suorasuihkukone.. Niin tuo garretti on kai T4 kun eräs kaveri kävi sitä hypistelemässä, ja tulkitsi erään tekstin josten oikein itte selvää saanut..
Arvelin vaan että kun noissa projekteissa on painotettu välttämään liian suuria pakopaineita niin arvelin että oisko nuo käypäsiä.. Tarkoitus olisi siis saada noin puolikaasusta ylöspäin hieman ahtoja (max. 0.7-0.8) jotta savu hieman hälvenisi ja auton uskomattoman tarkka mäkitutka hieman hellittäisi otetta.. Auto on siis käyttöautona itsellä joten tienopeuksiin olis kiva saada hieman tehoa ja mahdollisesti kulutus voisi jopa laskea.. Mielestäni tuossa koneessa on jo alavääntöä jo aika hyvin tyhjäkäynniltä alkaen omiin tarpeisiin.
Eikö noilla turboilla siis saa ahtoja puolikaasusta alkaen??[/quo
Jotain vinkkejä mut ei mitään kiveen hakattua guru tietoa mut...
Eiku turbo kiinni ja testaamaan miten toimii.... Kannattaa tehdä pakosarjaan valmiiks paikka ulko puoliselle hukkaportille..
Näissä ahtimissa ei taida olla kiinteitä hukkaportteja ja jos soppaa tulee pumpusta riittävästi voi kiertokanki jossain vaiheessa kurkistella lohkon kyljestä..
|