Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen
No juu toki toi olis kans vaihtoehto, mut tahtoo jäädä tekemättä. Museoautollahan saa ajaa 30 päivää vuodessa. Ei sitä missään sanota, etteikö sillä sais ajaa talvellaki, mut ei tuohon oo vaihdettu enää talvirenkaita moneen vuoteen. =)
|
Jotenkin musta äkkiseltään, ilman kytkinhydrometallurgin pätevyyttä, tulis mieleen että asetelman jouset lässähtää ja nestejärjestelmä antaisi periksi.
Käy vain käyttämässä sitä välillä ja polkemassa sitä kytkintä ja heittelet vaihdetta silmään ja annat vähän rasitusta. Ajamatta kuin ehkä 10 cm edestakas. Ei kai siinä muita keinoja ole... Sen lisäksi kuin että vaihtaisit vauhtipyörän amuliiniseen tai rosteriseen... ja levyn johki ruostumattomaan hybridihirviöön. Öljyäminen ei ole suositeltavaa kytkinosastossa.