Viestiketju: Terranon laittoa
Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 16.10.2010, 09:57
Markku_66 Markku_66 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.06.08
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 133
Perusasetus

Mää mietin mielessäni tuota jakolaatikon N asentoa... Silloin ei kyllä pitäis ite laatikon pyöriä. No, oli miten oli... Mulla on Terranossa nyt 31 x 10.5 / 15 All Terainit alla. Isommat ottaa kiinno etupuskurinalla olevaan muoviseden "spoileriin". Nostettu on niin, että edessä olen vääntänyt vääntösauvat tappiinsa. Se on helppoa. Onnistuu hyvin 19 mm hylsyllä ja pulttikoneella. Takapäässä mulla on jonkun Toyotan Old Emu jouset. Takapää on nyt aivan aavistuksen korkeammalla kun etupää. Takakallistuksenvakaaja on pois. Täytyy testata viellä kuinka menee huteraksi, jos ottaa kallistuksenvakaajan myös edestä pois. Nyt on iskarit lyhyet. Eli lähden tästä ensviikolla Cross 4WD:lle ja ruvetaan ukkojen kanssa ettiin pidemmät iskarit. Siellä ukot viittii palvella... Reunakaariin laitan 60mm. levittävät levikekumit, koska noi renkaat tulee hiukan reunakaarien yli. Ja kuten kaikki tietää, siitä ei katsastusmies tykkää. Siksi siis levikekumit. Kovin pieni ei voi Terranossa olla ET luku, sillä muuten tulee todella helposti renkaat reunakaarien yli. Omien vanteiden ET:tä en ole edes kattonnu, mutta kun testasin esim. mun Patrollin renkaita alle, ne tuli rajusti reunakaarien yli. Pulttijako taitaa olla noissa Japsimaastureissa kuuspulttisena kaikissa sama. Kone mulla on 3.0 litranen ja laatikkona automaatti. Mulle varotettiin että mikäli ei ole hyvin tiedossa millon jakopää on vaihdettu, se kannattaa vaihtaa. Jos hihna menee poikki, tulee pahoja tuhoja käsittääkseni.
Vastaa lainaten