jeps..
Olipa tyyli mikä hyvänsä täytyy sanoa et offivarusteen poppoo ajelee noin samaa tietä kuin esim offroad centerin liukkonen,sillä jumalattoman suurella erotuksella et koopee yrittää tosissaan antaa offroadille jotain ja sanomattaankin on selvää että nämä pojat jättävät jälkeensä hyvän maun leiman kautta linjan ja mikäli vauhti on samansuuntaisesti väsymätön ja huima ni luulenpa et mikäli muut alan yritykset ei ala seuraan mallia,saavat ne piakkoin huomata ettei asiakasvirta ole ehtymätön jos ei asian eteen panosteta oikealla mielellä.Hommassa saa tienatakkin kunhan se ei nouse korkeimmalle tavoitteen tasolle.Mä olen oikeasti vaikuttununut ja toivon koopeelle poppoineen pitkää uraa,bisneksessä vain on omat ongelmansa,mikäli se sivuaa rakasta harrastusta,niinkuin tässäkin tapauksessa.Mielestäni täällä ruoditaan ja seulotaan liiankin herkästi offivarusteen eri liikkuja ja hinnoittelumetodeja ymmärtämättä mitä kaikkia kuluja jo pelkästään tavaran varastossa seisottaminen tuottaa,puhumattakaan siitä et varastoa on käsittääkseni aika mittava valikoima...
Kun se on tämä offi homma muuttunu koopeelle päivätyöksi,mitä se hyvin harvalle meistä on,täytyy hänen ja firmansa pyrkiä tienaamaan koopeen ja muutaman muun elanto harrastuksen tiimoilta.helpompi on meidän muualla päivätyössä kulkevien arvostella kun alue on meille harrastus.Ei ole helppoa myydä harrastevälineitä samanhenkiselle yleisölle jos itse mielestään uhraa asialle 70%hereillä-olo ajastaan ja päälle hinnoittelupolitiikkaansa nakataan lokaa joka kurvissa.Itse en ihmettele mitään hintoja mitä ko kauppias milläkin artikkelillaan pyytää,olen muutenkin varmasti asiakkaana huonoimmasta päästä koskapa pyrin valmistamaan kaiken mahdollisen itse(mul on hyvät tilat ja välineet siihen)Mutta mikäli jotain ostettavaa joskus ilmenee mitä löytyy koopeen repertuaasista,varmastikaan en edes kysele muualta.
Sainpas sanotuksi ulos jo jonkin aikaa sisälläni liikkuneita ihmetyksen aiheita...
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
|