Viestiketju: Terranon laittoa
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 14.10.2010, 16:04
KerT:n Avatar
KerT KerT ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 11.10.10
Sijainti: Vantaa, Finland
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Markku_66 Näytä viesti
Mulla on Terrano kanssa. Renkaina mulla on 31 tuumaset ja hyvin tuo toimii muuallakin kun tiellä.Etujousitushan tuo rajoituksia, kun se on vääntösauvoilla, mutta takapää on kierrejousilla, joten sen saa kyllä toimimaan
Kiitos vastauksesta.
Voisitko kertoa tarkemmiin, renkaiten kokoa ja vanteiten koko+pulttijako/ET? Sattuisiko sulla olemaan kuvia Tertusta näillä renkailla?
Mikä kone sulla on siinä?
Entä, oletko korottanut omaa autoa? vinkkejä siihen hommaan? Mistä autosta takajouset yms....
Olen ymmärtänyt että niitä "vääntösauvoja" kiristämällä pystyy korottamaan edes vähäsen?
Tarviiko myös iskarit vaihtaa jos korottaa vaikka 2"?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Markku_66 Näytä viesti
En ymmärrä että miksei laatikko pelais. Automaattilaatikkohan on metsässä huomattavasti parempi kun manuaali. Muista pitää vaan hyvät öljyt siellä. Kyllä sää voit hinata sitä autoa aivan normaalisti, mikäli se auto on käynnissä. Kun se on käynnissä, öljy kiertää automaattilaatikossa. Jos auto taas ei ole käynnissä, ota gardaani irti perästä ja köytä vaikka runkoon se kiinni. Pääasia että laatikko ei pyöri.
ok, no entä mitävarten toi N on jakolaatikossa? Eihän automaattilatikon pitäisi silloin olla kmukana?
Vai olenko ymmärtänyt väärin.

Anteeksi tyhmyyttäni, mutta tämä on mun eka maasturi enkä ole ennen sitä ollut edes maasturin kyydissä.
Edelliset autot ollut kaikki bemareita
Vastaa lainaten