Viestiketju: corvette meeting 2004
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 05.12.2003, 16:19
tomi72 tomi72 ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 23.12.01
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Erittäin hyvä jos tapahtumat on eri viikonlopuilla! Forssan pick nick on ihan hauska tapahtuma.
Lainaus:
quote:
Käytäntöön, että tapahtumat on aikaisemmin järjestetty samalle viikonlopulle, pitäisi tehdä mielestäni muutos.
Ottakaa kantaa tähän asiaan foorumissa ja clubin hallitus vaviskoon ja nöyrtyköön!!!!!!
TV:Jämsän Äijä
Samaa mieltä, en usko että viikkoa aikaisempi tai myöhempi ajankohta vaikuttaisi millään tavalla negatiivisesti kävijöiden määrään. Heinäkuun lopulla porukkaa on ehkä enemmän vielä lomalla mutta toisaalta silloinhan tonne reissuun on hyvä lähteä hyvissä ajoin perjantaina! Elokuussa on tietysti pieni riski että ilmat on huonommat, tänäkesänähän lämmöt tippui about 15 astetta heti meetingin jälkeen. Tietysti jos Forssa jatkossakin olis vasta elokuun toisena viikonloppuna niin silloinhan ei mitään tarvitsisi muuttaa...

Tapahtumapaikasta olen sitä mieltä että etelärannikko (esim Hanko) on kohtuuttoman kaukana pohjoisemmassa asuville ja liian lähellä meitä pääkaupunkiseutulaisia. Ainakin mulla normaalilla iltalenkilläkin tulee enemmän maileja kuin matkalla täältä Espoosta Hankoon Tämäkin tietysti on makuasia mutta ainakin minä tykkään vähän reissata tuon kesätapahtuman yhteydessä.

Vastaa lainaten