Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön
Älkää j**alauta menkö vaan autourheilun alasajoliittoo mitenkään sotkemaan projektiinne. Sieltä suunnasta ei saa kuin p**kaa isolla lapiolla niskaansa. Itse olen joutunut olemaan tekemisissä lasipalatsin pellejen kanssa ja tuli todettua, että siellä kyllä saadaan helpotkin asiat solmuun ja kukaan niistä kellokukantien "isoista herroista" ei tiedä perustason autourheilusta v*ttujakaan, rahaa niitten kyllä pitäisi saada lisää että pääsevät lentelemään hulinakopterilla. Ja kerran jos saat sukset ristiin niitten kanssa niin varmasti tulee niin paljon p*skaa niskaan, että ettei enää tee mieli olla autourheilun kanssa missään tekemisisä.
|
Onpa todella paha trauma kirjoittajalla siitä ettei autourheilussa (julkisissa kilpailuissa tai luvallisilla radoilla) voikkaan tehdä kaikkea mitä päähän pälkähtää Vai olisko peräti tullut omista töppäilyistä jokin rangaistus??
AKK on kaikesta huolimatta ylin organisaatio autourheilun puolella Suomessa ja halusimmepa taikka ei niin viranomaiset onneksi kuuntelevat sen mielipiteitä ja päätöksissään katsovat AKK:n/FIA:n säännöistä nämä nykyisin tapetillaolevat meluarvotkin. Ei niistä valitettavasti enää päästä eroon vaikka kuinka haluttaisikin. Jos pelkästään ympäristöviranomaisten taulukkoja jouduttaisi noudattamaan niin nuo melumääräykset olisivat vielä huomattavan paljon tiukemmat. Parempi vain ottaa järki käteen ja pyrkiä noudattamaan nykyisiä KV/Euro-sääntöjä offissakin niin on toivoa että tätäkin lajia vielä huomennakin saadaan ihan virallisestikin harrastaa. Epäviralliset tapahtumathan ovat sitten täysin oma lukunsa ja niihinhän ei mitkään säännöt tai määräykset aiemminkaan ole vaikuttaneet. Tosin ne ovat kyllä heikentäneet ja osin kiristäneetkin yhteiskunnan suhtautumista autourheiluun!