Viestiketju: Niva offi-autona.
Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 11.10.2010, 18:36
Tossavainen:n Avatar
Tossavainen Tossavainen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.06.09
Sijainti: Joensuu/Ilomantsi
Viestit: 305
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse Näytä viesti
No täähän kuulostaa ihan mun HNBA:lta. Vaihoin siihen kaasaria ja jakajaa ja tein kaikenlaisia temppuja mutta koneen vaihto oli sitten se millä toi homma vasta korjaantu. Vähä meinas ruveta *tuttelemaan kun olin ekaa kertaa ikinä metässä ja kuumana tolla ei päässy hitaasti 'edes kävyn yli' alle 3000rpm ja kytkimen luistatuksella. Eli saattaappi olla että sullakin on 'VAAN' kone loppu. Kun purkasin koneestä öljypohjan ja muita tarpeellisia palikoita takavetokoneen sovittamista varten niin löytyhän sieltä sitten ihan alumiinimujuakin pitkin maisemia.

Nouseeks siinä öljynpaineet mihinkään? Omassa nousi kuumana kierroksilla just just viisarin verran yli asteikon alimman reunan :-) Uudella koneella rupes sitten öljynpainemittarissakin tapahtumaan jotain.
Öljyn paineet nousee kyllä ainakin kun kylmiltään tänäänkin pistin käyntiin sen verran tsekkasin et vähän se öljynpaineen viisari nousee mutta ei lähellekkään puolta väliä mittaria. Tosin kun moottori on kunnolla lämmin kuten noilla safareilla niin nopeesti kun olen välillä vilkaissut niin se suattaa pysyä siellä nollassakin tämä minua on välillä ihmettänyt mutta en ole suuremmin välittänyt kun en noihin ladskin mittareihinkaan 100% luota
mutta se on varma että jotain vikaa tuolla moottori puolella varmasti on..

Myös tuosta moottorin kunnosta kertoo se että savuttaa reilusti ainakin lämpimänä ja öljyä syö/hävittää vaikkei mistään näyttäs suuremmin vuotavan
Vastaa lainaten