Viestiketju: Niva offi-autona.
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 11.10.2010, 14:47
Anfi:n Avatar
Anfi Anfi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.08.09
Sijainti: Ilomantsi
Viestit: 280
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tossavainen Näytä viesti
Kiitoksia kuvista täytyy mittailla ja selvitellä asia..

ensin täytyy kyllä korjailla safarin vauriot, joita löytyi taas lisää kun ehdin autoa vilkaista, elikkä alemmat takatuki-varret molemmat hieman viäntynyt ja kuskin puolella oleva vielä revennyt korista irti.. jee tosi kiva piäsöö vaihteeksi hitsaamaan

Taka-akselilta se toinen iskarin alapään kiinnitys kiertynyt aikas mukavasti,takaa se akselin poikittais tuki myös hieman vääntynyt.

pakoputkisto ottanut osumaa kuin myös koko auton pohja, jakolaatikko näköjään ruvennut öljyä vuotamaan. Helmat rutussa/kasassa (noh palkkihelmat on pitänyt tehä jo jonkin aikoo) etuperän ja vaihdelaatikon panssari vääntynyt jonkin verran.

Moottorissa myös jotain vikaa.. on jo jonkin aikaa savuttanut reilummin sellaista sinimustaa savua ja ei tahdo pysyä enää käynnissä. syö myös jonkin verran öljyä. hmm.. mahtavatkohan nämä liittyä toisiinsa jotenkin

Kylmänä pelaa vielä jotenkin mutta kun lämpiää enempi niin voi vittu sitä starttailua, pupetusta räpätystä yms.. Melko varmasti moottori vaihtuu toisenlaiseen jos auto minulla säilyy pitempään.

Noh,sen siitä saa kun lähtee safarille isojen poikien kanssa leikkimään Jos jotain hyvää niin tulipahan ainakin uusi vinssi testattua,se toimi hyvin
no eihän tuossa pahasti sitte..
Vastaa lainaten