Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 09.10.2010, 21:26
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Eikö kukaan ole tärmännyt tuohon "ilma"turbiinin?


Kuten jo aikaisemmin kerroin, mielestäni tuo juontaa juurensa turbiiniin ilmavaivoihin.

Käsitinkö oikein, että tuo marsu hukkaa osittain vetonsa, kun vinssataan lervassa ja yritetään pitää veto päällä että
kiipeäisi kuntan päälle. Kun tarvitaan lisää voimaa renkaisiin, niin silloin koneen kierrokset nousee, mutta paska ei ala lentää? -> eli koko vinssauksen ajan esim 2 min, veto on ollut päällä, mahdollisesti jopa sutimesen rajalla?

Käsittääkseni automaatti ei voi hukata (osittain-) vetoa muuten kuin tuolla turbiinin "sakkaamisella"

Jos tuo vedon putoaminen johtuu vapaakytkimestä tai pakasta/pannasta, niin siihen ongelmakohtaan tulee
punainen valo ja savumerkit ensimmäisellä kunnon yrityksellä

Jos nuo veikkaukset oljyjen lämpöihin tai ilman kertymiseen jäähdyttimeen olisi ainut syy, niin nuo valot ja savumerkit tulisi ASAP.

Te, jotka tietätte tuon marsun laatikon rakenteen, niin kertokaa mistä tuo ilma vois joutua tuolle turbiiniin?

Koskaan en ole edes nähnyt tuota askia irrallaan, mutta oliskohan se joko stefan (ja turbiinin laakeriholkin)
kautta, turbiinin paluuöljyvirtauksen kautta. (koska jo aiemmin mainitsemani lukkotilanne turbiinissa; sekä staattori että turbiinin ulostulosiivet paikallaan...... huom! en ole nähnyt k.o askia osinakaan)
Vastaa lainaten