Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45
Eli se on tehtaalla ahdettu 6.54 litrainen, periaatteessa sama kuin kuvassa oleva proto-sisun vapari O.401. O.410 koneessa taisi olla paremmat kannenvaarnat kuin O.401 koneessa, jos oikein muistan.
Uskoisin että leukku on tarjonnut 12V ja 24V apulaitteita asiaakkaan tarpeiden mukaan. Onhan valmetkin tehnyt niin.
Mulla on jonkun verran Leyland-kirjallisuutta sähköisessä muodossa. Voin lähettää sähköpostiisi, jos kiinnostaa?
Jos pystyt ottamaan kuvaa öljynputsarin jalasta, niin se olisi mulle mielenkiintoinen. Siinä kun on ahtimen öljyputken lähtö, jota ei vaparissa ole.
|
Okeh, katsos kun sain ylimääräisen 12v startin följyyn ja ajattelin unohtaa tuon nykyisen 24v järjestelmän, paiskomalla paikalle 12v laturin, startin ja anturit mittarineen, kun kerta joutuu tekemään sähköt uusiksi.
Voin ottaa kuvan huamenna siitä öljynsuodattimesta ja paiskoa sen tänne.
Pitääkö muuten KVG:n antama tieto paikkansa, että Leylandin varaosien saatavuus on karvan kortilla?
Tuo oma pata on 95 täysrempattu ja alta 300h ajoa kertynyt sen jälkeen, eli kunnossa pitäs olla, mutta eihän näistä ikinä tiedä.
Napsin yhen kuvatuksen padasta, kun meinasin laskea sen vesille (akut hyyty, vitutti

)