Matilla hyvät ohjeet.
Paljonko on ajettu?
Lisäksi kannattaa varmistaa, että ahdonalaisen syötön säätöä ohjaava painekello pumpun päällä toimii ja siihen liittyvät osat pumpussa pääsee liikkumaan kuten pitää, ettei ole jumissa jostakin. Vaikka olisi vuotoa ahtimen jälkeen ilmaputkissa, niin ei pitäisi savuttaa, jos painekello ja pumppu ja imusarja on kunnossa. Kyllä lykkää kumisaappaan vartta putkesta kaasua painaessa, jos se säätö on jumissa pohjassa (pohjassa=täysi ahtopaine).
Omassa vm. 2000 on nyt n. 180 tuhatta mittarissa ja edelleen n. 0.3-0.5 välillä savut katsastuksessa, tosin pientä huomiota tehtaan ratkaisut on saaneet osakseen...
Edit: imusarja tietty pitää olla auki.
__________________
Jukka
Viimeksi muokannut JiiPee : 08.10.2010 20:45
|