Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari
track lock tarvii sen erillisen lisäaineen, näin olen antanut itselleni ymmärtää, ls lisäaineistetut öljyt ei auta tossa mallissa, näin ainakin ameeriikan sedät jollain palstalla puhelivat, joku juttu siinä oli mutten muista mikä, liukkauteen liittyvä juttu...
|
Ok, kai noissakin on sitten mielipide- eroja, kun olen itseni antanut ymmärtää että ei välttämättä tarvitsisi GL5- LS lisäaineistetuilla laatuöljyillä edes noi Danan track-lokit. Voin kyllä hyvinkin olla väärässä.. Mielenkiintoista olisi itse asiassa nähdä jotain ihan tutkimustietoakin tuosta aiheesta. Liukkauteenhan se lisäaineistus ja/tai kunnon öljyjen käyttö liittyy, huomasin kun joskus laitoin lukkoperäiseen b-omegaan vahingossa perusöljyt niin lukko oli ihan kummallisen tuntuinen ja "nykivä". Vaihdoin saman tien uudet öljyt tilalle ja hyvin pelitti.
Todella äkkiä voi kulua kitkalukko loppuun jos käyttää väärää öljyä. Aika mustalta näyttää kuvien öljy, ei ole minulla koskaan ollut ainakaan Danan aksuloissa noin pahaa mönjää sentään, vaikka mustaa onkin tullut ulos. A- Omegasta tuli joskus, mutta sillä oli ajettu samoilla öljyillä varmaan sen 150tkm vähintään