Viestiketju: FAQ: Miten niin HJ-45?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.12.2003, 15:51
anttir:n Avatar
anttir anttir ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 16.07.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
no ompa totista touhua
No niin on totista. Itse löysin tämän palstan jonkin aikaa sitten, ja tätä oli mukava seurata ja tänne kirjoitella, kysellä, vastailla kysymyksiin ja muuten vaan höpistä. Täällä tuntuu olevan ei niin iso porukka mutta sitäkin laajempi kirjo edustettuna. Monenlaista mielipidettä, ja niitä harvemmin pidetään vakan alla. Eihän sitä muuten mitään keskustelua syntyisikään.

Nyt vaan on niin, että kun erityisesti mitenkään sormella osoittelematta SINÄ, heteronyymi, pyrit vetämään linjaa pelkäksi vittuiluksi, on minun kiinnostus lukea tätä palstaa laskenut. Ei voi puhua lopahtamisesta, mutta aiempi kerran-tunnissa-duunin-ohella on nyt pikemminkin kerran-päivässä-jos-muistaa.

Ja eiköhän se ole sääli kenen vain mielestä jos tämä homma pitää vittuilemalla pilata? Eihän sille mitään mahda mutta kuin yrittää sanan säilää taittaa, mutta ei sitä kovin kauaa jaksa. Palvelinkin on niin hidas, että topicin lukeminen vaatii kaksi huomion kohdistamista (ensin avaan topiccilistan ja kliksuttelen siitä toisiin tabeihin auki kiinnostavat topicit joissa on uusia juttuja, välillä teen muuta, ja sitten kun ovat latautuneet palaan lukemaan jutut -- joo, epäreilua serverin kuormaa kohtaan, mutta minkäs teet?). Jos sitten se juttu minkä vaivalla olen päässyt lukemaan kertoo siitä miten jonkun anonyymin mielestä nimeltämainitsematon mersumies käyttää liika vähän liukastetta perseessään, niin seuraavalla kerralla saattaa jäädä se topicci lukematta. Eh?

Miten tämäkin vuodatus liittyy aiheeseen? Miten minut tähän provosoitiin? Anteeksi kaikille tämän turhaan lukeneille.

--
Antti R.
1978 HJ-45LP
Vastaa lainaten