mulla oli patrolin 3.3td tollanen DevilsOwnin vesi/metanooli ruisku, koneeseen sai kierroksia lisää reilusti ja vääntöä tuli alas jonkun verran ja isoille kierroksille vetoja tuli lisää reilusti. Paikoillaan polkiessa ei lämmöt nousseet kovinkaan herkästi. Oikein hausta laite tosin patesta katkes kampi akseli punkanpohjan kisoissa no nyt joskus kun saadaan uus kone kasaa niin toi ruutta tulee kyllä siihenkin.
Ahtopainetta oli noin 1.5 bar ja ruiskun kanssa meni tonne 1.8-9bar .
Lasinpesunestettä kului muistaakseni 12l talvieksytys -10 aikana.
Pienillä kierroksilla kun ruisku alkoi pumpata vettä moottoriin eikä ollut tarpeeksi ahtoa ja kierroksia niin tuli asiallisen kuuloinen kolina koneesta

youtubessa oli joku video missä tää "kolina" kuuluu hyvin.