Viestiketju: Sitymaasturini hojo
Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 04.10.2010, 12:16
Gravedigger:n Avatar
Gravedigger Gravedigger ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Laukaa
Viestit: 1.125
Perusasetus

Hitsarit on laiskoja saamari. Eka hitsari perui. Ja toinen lupasi viikonloppuna tehdä. No ensi viikonloppuna sitten on kaksi hitsaria.

Vähän takkusi pelit seisomisen takia. Syyläri hikoilee kevyesti. Taidan kokeilla nestemmäistä paikkausta kun niin pieni reikä on. Lisäksi mystinen sähkövika oli hajonneessa akussa. Joku valopää kiskonut vahvistimen virrat kuskinpuolen akulta No nyt lähtee ilman kaapeleita käyntiin. Lisäksi tarvii käyttää kuskin takajarru auki ja tutkia säätö. Ei suostu menemään käsijarrun linkku pohjaan asti ja jää laahaamaan. Apparin puoli alkoi toimimaan eilisissä talkoissa. Myöskin tiimikaveri, joka harrastaa matalia autoja pääsi ajamaan toyotaa ja oli ilme mielenkiintoinen. Kieli poskella ja täpinöissään kuin pikku kakara, mutta ei osannut sanoa oliko se kivaa vai ei. Vielä 12 päivää aikaa saada leima. Ja enään ruosteesta ja toisesta jarrusta kiini tää homma.


rungon ainut korroosio, joka läpi asti kuskin puollla takarungossa. tosin edellinen omistaja oli sinne palasia hitsaillu jo jonkin verran.


Kiviset ja soraset mallinen voimansiirto Kivati käny kamera saa näyttää ruosteiselta tuon tuossa. lähinnä ruoste pölyä enään kuvassa

Tiimikaverin kalustoa samaan kuvaan

Ja edustus kuva
Vastaa lainaten