Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 01.10.2010, 20:31
PeteP PeteP ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.09.10
Sijainti: Veteli
Viestit: 41
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Camber ei ole säädettävissä, akseli vääntynyt jos kulmat muuttunu eikä laakereissa ole väljää.

Shimmeillä säädetään olka-akselin kartiorullalaakereita kääntöpallossa eli pystysuunnassa, sivusuunnassa säätö käytännössä mahdotonta, tai sitten saat tehdä kotona epäkeskon laakeritapin.
Ei pidä paikkaansa, onko kokemusta vastaavan auton akseli säätämisestä? nuo shimmit ovat juurikin Camperin ja Casterin säädön mahdollistavat kilkkeet, muutos tehdään pallonivelen asentoon. Aika paljon saa laakerissa olla väljää, että kampperi muuttuu silmällä havaittavasti, siinä vaiheessa auto olisi jo ajokelvoton .. Tutkin tuolta ulkomaalaisten voorumilta, löytyi hyvää tietoa. Jonkinlaista hajua asiasta olikin ,mutta mielenkiintoista olisi toki kuulla miten homma on sujunut mahdollisesti kokeilleilta.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	K934.jpg‎
Views:	419
Size:	6,1 Kt
ID:	14913   Click image for larger version

Name:	Dcp_2114.jpg‎
Views:	450
Size:	5,8 Kt
ID:	14914  

Viimeksi muokannut PeteP : 01.10.2010 20:50
Vastaa lainaten