Viestiketju: Volvo c303 rakentelua
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 28.09.2010, 07:52
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

On niitä. Mulla kaks eri warnin mallia, HS9500 ja olikohan Xp9.5, kasatessa 2/3 vaseliinituubista
ja jarrun liikkuviin osiin (tai miten sen sanois, muualle paitti paloihin) kevyt rasvakerros ja jarrun
esikiristys soppeliin asentoon. Tulee yhdellä kädellä kevyesti vetämällä ulos, ja jarru pitää silti.

En oo ihan satavarma onko ollut kevyt käyttää heti kasauksen jäljiltä, sitä vassua on tosiaan
aika runsaasti, ja ihan mitäsattuu laatua, koorroosionkestoa ja veden sietämistä olen arvostanut
jos on ollut useampia vaihtoehtoja. Tai sitten se on se vesi mikä menee vaihteistoon joka sitten
herkistelee paikan liukkaiksi...

Aiheesta: ihan reipasta volvon rakentelua.Saako keupasta painoa pois millään paitti laittamalla
kuskit dieetille? ootko punninnut autoa nyt, paljonko on painonjakama keula/perä ajokunnossa
normaalilla kisamiehityksellä ja -varustuksella (varusteet kyydissä ja tankki täynnä jne.)?

-Paavo

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Ei kait sellaista ole?
Paskat laakeroinnit ja mukana pyörivä planeetta vastustaa kivasti menoa.

Pitäs tehdä kuulalaakerointi rummulle niinkuin tehtiin kaverin kanssa sen mönkijän vinssiin ja planeetan "liukulaakerit" laakeripronssista ja tosi notka vaseliini/öljyseos, josko sit rullais paremmin.
Vastaa lainaten