hieman tuli tossa testailtua ahtoja ja esimerkiksi kun nelosella tai vitosella painaa kaasun pohjaan maantiellä kun kierroksia on 2000rpm ja kiihdyttää niin ahtoja on noin 0,4bar ja 2500rpm kohdalla ahdot on o,8bar josta ne sitten iloisesti nousee siihen maksimiin eli 1,2bar siinä vaiheessa on kierroksia jotain 3000-3200rpm.
maastossa garretti pelaa myös hyvin. pate jaksaa lukot kiinni kunnon spoorissakin lähtee mukisematta pitkällä puolellakin 38,5" swamppereilla,lyhkäsen puolen kolmonen on aikalailla maksimi miltä jaksaa just ja just lähtee paikoiltaan mut jaksaa viel nolosellakin jos vaan saa eka alkuvauhdin pienemmällä pykälällä. sandaali vaan pitää tunkee tarpeeks syvälle
Hieman paremmin toi vois vielä pelata ja sais jonkun lisä hepankin ku remppais suuttimet. yks tai kaks suutinta on ihan loppu kun välillä tunkee putkesta sellanen vitullinen savu ja kaasupohjassa kone kuulostaa viritetyltä bensakoneelta joka polttaa putkessa osan bensoista