Viestiketju: Maastokärryn renkaat
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 25.09.2010, 21:47
ROOPE67:n Avatar
ROOPE67 ROOPE67 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 22.12.07
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Perusasetus

Tervehdys

Ei ole läpät pakolliset tietääkseni. Ei niistä kyllä tuossa haittaakaan ole ollut, noin lähellä rengasta.

Suzukin vanteet muistaakseni on vain 6,5" leveät ja raideväliä hieman kaventavat (oliko se plussaa)

Kilpivalo oli "orkkis" peltinen USSR-mallia. Minulla nuo takavalot on sen verran edessä. ettei niiden kilpivalot pysty valaisemaan kilpeä. Helppo laittaa jälkeenpäinkin, minulla ainakin sähköjen jakorasia pohjassa rek.valon alapuolella takana.

Itsellä hankittuna kehikkotarpeet pihassa, 15 mm rosteriputkea, kapellipressua varten. Noin 50 cm korkean ajattelin tehdä.Sais vain aikaiseksi hitsailla kasaan ja tilailla se pressu. Jäljelle jää näin vähän enemmän hyötykuormaa alkuperäisen vaneriseen kuomuun verrattuna.

Olen kyllä ajanut Porvoosta asti täysiä kärryjä pyöreitä kiviä talon ympärille, ja hyvin on kestänyt akselit ja lehtijouset. EI MUUTEN POMPPINUT OLLENKAAAN....ei muuten pompi muutenkaan noilla renkailla. Tulee perässä kuin juna.

Kärry herättää hilpeyttä DRIVE-IN rautakaupoissa ...mielestäni offroad auton taakse käy tämä GAZ parhaiten.

Terveisin
Roope
Vastaa lainaten