Ilmeisesti tuotteet ovat laadukkaasti valmistettuja ja hyvistä materiaaleista. Et kertonut mihin autoon osia halajat, jos kyse on Roverin akseleista, niin olen nähnyt suomessa auton johon lähettivät muoviset(!) banjokopat. Ja lisäksi etuakselissa panhard-tanko menee niin läheltä akselia, että sen kiinnityskorvaa akselissa oli täytynyt muuttaa, että sopi paikalleen Kamin banjokopan kanssa. Jokainen ymmärtänee, että muovinen osa offroad-auton akselissa ei ole optimaalinen vaihtoehto ja akselin kiinnityspistemuutokset täytyy tehdä todella asiallisesti.
Eli jos tilaat Kamin lukkoja, niin varmistu siitä, että osat sopivat LHD-autoon ja ovat toivottuja materiaaleja.
Jos taas et ole rakentamassa trial-autoa jossa jokainen kilo on liikaa, niin on vaikea keksiä haittoja kompressorin olemassaololle.
Itse käytin ed. rangessa ARBia kahdella n. 40e tarvikemyymälän kompuralla ja 10l säiliöllä. Paino näistä oli yhteensä n. 7kg, koska säiliö oli alumiinia. Arbissa on kyllä omat oikkunsa, että ei sitäkään voi varauksetta suositella.
Antti L&Dumbon Sisko tunnarit long gone
kiitos ja anteeksi
|