Viestiketju: Uusi topic
Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 30.11.2003, 22:29
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

Sanoos muuta,eikös vain olekkin ihmeellistä,täytyypäs taas hieman yrittää selittää väärin ymmärretylle,kun tuuppaa noita kysymyksiä riittävän(saattaa tulla traumoja jos jää jotain arvoituksia otsaan,kun näyttää siltä ettet selviä ihan puhtain papruin entisistäkään...
Jaa et olinko koulukiusaaja,kyllä olin,mitä kyllä kadun näin jälkeenpäin.Mersun keulakoristeella ei mielestäni ole liitosta tuon-aikaiseen elämääni(tällaisia juttuja ei keksi oikeasti ku ikänsä kiusattuna ollut henkilö)Sullahan on ihka oma maailmasi.
Jeps,täytyy myöntää et luonteeltani olen aina ollut säiden armoilla,tällaisina synkkinä ajanjaksoina kulkee todella outoja ja eritttäin synkkiä ajatuksia otsalohkoni takana.
Sinäkö ihan oikeasti uskot avun minun ongelmaani löytyvän tuolta anonyymien omasta kertsusta...Entäs,mitä me tekisimme sinun ongelmalle?
Tiedätkös kun mietin itse ihan samaa,et miten valitset viholliset...
Se on jotain suoraan haku-ammuntaa ja kun saat jonkun innostumaan pyrit nujertamaan ja mikäli onnistut siirryt seuraavaan...Lupaan olla nujertumatta ja olisinkin erittäin pettynyt mikäli sinä tekisit niin...

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
Vastaa lainaten