Eipäs menny,Haluatko nolon paljastuksen kaikkien nähden?(olis kannattanu pitää kaveripiireissä pienempää ääntä,juudaksia kyllä riittää ja kaikki kaverisikaan eivät sulata sun linjojasi täällä),joten oletko nyt pitänyt riittävän pitkään hauskaa?Takaan et kaikille on yllätys kukä heteron takaa paljastuu...viiden pullan vihje...
lähes täydellinen vastakohta käyntikortilleen...
Toiseen asiaan..koulussako ei sitten opetettu sua ollenkaan ymmärtämään luettua tekstiä?Voinhan minä yrittää ystävällisesti selittää sinullekkin mitä tekstini pitää sisällään...siis kirjoitan

n minulla mahdollisuus kiukutella ja jättää vastaamatta aniksiin,se tarkoittaa että minulla on mahdollisuus kiukutella,se taas ei tarkoita että minä en enää koskaan vastaile aniksien esittämiin kyssäreihin tai topicceihin vaan itsepuhelin eri vaihto-ehdoista mitä minulla mahdollisesti olisi,mutta kun sinut oli paljastettu minulle,havaitsin kaksinaamaisuuden kyykäärmeen melkein onnistuneen tavoitteessaan,mutta ei aiwan.Jos nyt jäi jotain vielä ymmärtämättä niin soita mulle,mä olen parempi puhumaan ku kirjoittaan.p.0400548854 ja karppa tai tuu käymään,mä keittelen kahvit os.pihlajatie9 lautiosaari ja keminmaaltahan tämä kafepaikka löytyy,nimi on kari rantanen
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!