Viestiketju: Mikä mosa paras???
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 29.11.2003, 16:28
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
. Toiseksi dieselissä löytyy paremmin vääntöä , itsellä kyllä on GM:n 350 . Kyllähän se niin on , ettei ole Jenkin voittanutta . Miniatyyrioffaajat tekee vaan niin pieniä latuja ,ettei meinaa autolla mahtua joka paikasta.

Note! This message was posted anonymously!
Jeps..mikähän kummajainen se toi vääntö oikein on???Mitä sillä noin niinku käytännössä tekee,ku olen minäkin ajellu ja omistellu jos minkäkin laisia diesel ja bensiini kuljettimia mutta voima mikä välittyy selkänojan kautta kuljettajaan puhutellaan g-voimaksi ja se voima on sellaista voimaa minkä ymmärtää vähemmänkin knoppitietoutta itseensä imeskellyt henkilö,elikkäs sinä nyt kun omistat oikeen tuollaisen valtavan kokoisella moottorilla varustetun suuren ja mahtavan jenkki pelin,Mulle vain jäi epäselväx olikos sulla ny se läpipaska 5,7(350)diesel moottori vai tää jenkeissä sumutorvissakin käytettävä maatalous ja yleismoottori(sellaisenaan täysin tehoton)Bensiini moottori,ni kerroppas ny kumpi moottori on näistä voimakkaampi ja vie ajokkia kevyemmin?Eikä mielellään mitään vääntö käyriä pleace,sit voisit kertoa mulle tietämättömälle mitähän ihmeitä nämä tällaiset vääntömomentit ovat jotka tekee dieseleistä riskimpiä ku vastaavista bensakoneista???

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
Vastaa lainaten