Näytä yksittäinen viesti
  #17  
Vanha 20.09.2010, 19:14
AH-64D:n Avatar
AH-64D AH-64D ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.02.07
Sijainti: -
Viestit: 358
Perusasetus

Nyt on kytketty ja pelittää.
Puolan + navalta otettu herätevirta releelle, mikä kytkee jännitteenalentimen päälle, minkä perässä on virranjakajan punainen johto. Musta johto jakajalta menee puolan - napaan.

Samalla radio toimii nyt kun on virrat päällä, muuten sammuu.

Sitten onkin ihmettelyä ajoituksen kanssa
Hyvin pyörii, mutta kierroksia ottaessa rasituksella hieman nikeltelee. Nyt kun säädin lampulla ajoitusta tuntui että parhaiten kävi 25 asteen ennakolla vaikka ohjekirjassa käsketään 10 astetta. Rikkooko tuo liika ennakko jotain?
UAZ:issa 60 asteen ennakko rikko ainakin tulppia tosin se sai soppaakin 1l/1km
Lisää hämmennystä herätti alipainesäädin. oli se kiinni tai ei aina kävi samallalailla ja tuntui muuttavan ajoitusta kierrosten mukaan???

Pitäis uskaltaa Volvolla parituhatta kilsaa ajella melkein putkeen niin olis kiva jos kauheesti ei tarvis remppaa tehdä matkalla...
Vastaa lainaten