Työnkin takia joskus joudun noita paholaisen eksytysmasiinoita käyttämään ja jokakerta kun ei ole ollut karttakirjaa mukana musta tuntuu ettei noi koneet tajua yhtään mitään..Silloin kun on karttakirja mukana mä tiedän että noi koneet on persiistä!!!
Otat sitten joko nopeimman tahi lyhimmän reitin niin vituiksi menee,varsinkin jos ajat kuorma autolla jolla et voi ajaa kuin 80 km h..Kiva kun tylylästä persereikään(lausutaan Turku)namikaattori uskottelee että nopein olis kehä 3 kautta ja joskus oikein Hangontien kautta,kivahan näihin on uskoa.Hesan keskustassa ohjaa ajamaan yksisuuntaisia vikasuuntaan jne jne eivät ole mua vakuuttaneet mitenkään nämä lelut.
Vaikkakin mulla on gps käytöstä kokemusta jo vuodesta 98 mä en luota siihenkään hommaan vieläkään kun kalleimmat laitteet on kuitenkin noi koiratutkat tai koiragepsit niin ei nekään pelaa...ja silti niitä käytetään vain metsässä missä maasto ei ainakaan muutu jokapäivä ajosuuntien mukaan eikä muutenkaan ns häiritsevästi.Viimeksi Karjalassa metsässä mentiin fiiliksellä pitkät matkat metsässä kun ei saatu satelliitteja kiinni kun oli liikaa puita katveena..
Toki kun haluaa ettei eukko osais kotiinkaan niin hommaa namikaattori.Tosin kyllä huvittaa kun joka autossa nykyään on sellanen ja silti ajetaan vain kauppaan mökille ja takas kotiin niinmikä se oikea tarve on???
|