Näytä yksittäinen viesti
Vanha 16.09.2010, 18:30
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Mulla samaa vikaa omassa... Onneks on terveempi jakis, mihkä laitan laakerit uusiks ku pääaksulan laakerissa tuntu olevan tahmuutta. Ja sit laitan koko vaihteiston.
Ja EIHÄN Mitsun perät mee tietää nää kertoo täällä. EIKÄ myöskään jakikset, mutta niin näitä vaa saa kuulla et on menny ja muutakin.
Mulla omassa manuaaliset nappikset, ja rengastus samaa kokoa, eikä oo kulumisessakaan eroa.
Tuttu mitsujen kaa touhunnu kyllä meinas, että ei tarvi olla ku laakerit vähän kulahtanu ni antaa periks ja sit hyppii ylitte. Siellä ei oo kiristintä ees, jos ei tee ite sellasta. ja näitä hyppiviä jakolaatikon ketjuja on tiedossa muutama muukin oman ja tän ilmentyneen lisäksi.
No ei menekkään. Paitsi osasta vanhempia/ensimmäisiä malleja, jotka vielä pohjautuivat Galanttiin.

Olen monta kertaa tällä palstalla Pajeroa kehunut, en ykköskoppaista, vaan uudempia. Uskokaa jo, että saman nimen alla on valmistettu autoja yli 30 vuotta, ja tälläkin hetkellä Pajero nimen alla tehdään autoja alle tonnin painoisesta ministä, vajaa 2500kg painavaan isoon malliin asti. Ja siihen väliin mahtuu vielä monta eri kokoista, tekniikaltaan hyvin eri tyyppistä autoa. Joten en edelleenkään ymmärrä, miksi yleisesti mollaat niitä täällä jatkuvasti.
Vastaa lainaten