jaahas.
tikut tuli vaihdettua ja veto välittyy jotenkin renkaille asti
garretin nakkasin kans kiinni ja 1,2bar paineilla tuntuu liikkuvan vallan mainiosti, ainakin jo ennestään hieman luistanut kytkin suli lopullisesti enkä päässy ees pykältämään kakkosta isommalle
Pirun herkältä ahdin tuntu, aivan erillainen kuin muut turret joita oon tos huussissa kokeillu. varmaan melkosen pätevä ahistin on, kunhan piäsis hieman paremmin koe ponnistamaan ku sais uuden kytkimen... täytyypi raijata huussi dynoon kuhan kerkiää... tai vessa olis nipussa et sen vois viedä
Holsetin h1d:hen 50/54 siivillä verrattuna toi gt32 herää tonnin alempaa eikä veto ole sellainen räjähtävä vaan voimaa tuntus tulevan paljon tasasemmin... saapahan ton sitten nähdä kun sinne penkkiin joskus kerkee.