Ei vaan teki moottorista ja konehuoneesta puumallin, jotta osaa mitoittaa osat niin että mahtuvat sinne konehuoneeseen

Mikäli ymmärsin oikein, on työn alla 2.0 kone varustettuna lyhyempi-iskuisella 1.8 kampiakselilla ja suuremmilla männillä, jolloin tilavuus on taas kahden litran luokkaa. Aluksi 8v kannella, myöhemmin omavalmisteisella 16v kannella. Alakerrassa itse valettu runkopukkien yms vahvikelevy, kuivasumppu jossa ainakin siirtopumput pitkälti itse tehty, männät muokattu jostain kohtuu hyvin sopivista. Imusarjassa hiilikuitua, kevlaria, alumiinia ja 4-reikäinen muuttuvakurkkuinen "kaasuläppä".
Työvälineinä mm. käsijyrsin, pylväspora, puikkohitsi ja pienehkö sorvi. Apuvälineinä muovailusavea, muotoiluvaahtoa (?) ja hiekkaa. Alumiinivalut ja eloksoinnitkin tuntuu hoituvan.
Ihan nolottaa kun joku on noinkin kätevä ja itse ei saa mitään aikaiseksi

Kyllä kannattaa ainakin kuvat ja kuvatekstit ihmetellä, aloittaa kannattaa esim sivulta 7, sitä ennen ei tainnut mitään kovin järisyttävää tapahtua.