Aikaisemmin laitoinkin kuvaa mistä metsälenkillä varustettu osuus alkaa. Eli tämmöinen este.
Isopyöräiset ylittävät tuon ja ojan kautta metsään. Pikkupyöräisille tehdään myös tynnirieste tuohon viereen, mutta helpotuksen vuoksi tynnyrit upotetaan maahan. Ja myös pikkupyöräset ylittävät ojan ja metsään. Metsälenkkiä teemme vasta talvella, koska todennäköisesti moottorisahalla on tarvetta. Ei ärsytetä naapureita liiaksi, joten keskitytään metsästä pois tuloon. "Hieman" syvennetty oja josta pitäisi molemmilla pyörävarustuksilla nousta takaisin pellolle.
Näkymä isopyöräisille ojan ylityksen jälkeen. Ylitettävänä on renkaat vasemmasta reunasta. Siimalla erotetaan pikkupyöräisten oikealla olevat renkaat. Renkaiden jälkeen kontin yli ja maaliin.
Konttieste on vielä vaiheessa. Karkeaa maa-ainesta varmaankin joudutaan lisäämään, mutta joka tapauksessa talvi ja kevään routiminen aiheuttavat muutenkin paljon lisätöitä ja korjailua.
Pikkupyöräisille renkaiden ylitys on rengasrivistön oikeasta reunasta. Ylityksiä on kaksi peräkkäin.
Renkaiden jälkeen ennen maalia on vielä näiden ylittäminen. Se miten nämä sijoitellaan ei ole vielä päätetty.
Tässä vielä kauempaa kokonaisuutta.
Hieman ongelmia tuotti isojen renkaiden pystyynjääminen. Osassa on tosin vanne paikallaan mikä hankaloitti ihan kiinni toisiinsa sijoittelua. Varmaankin yliajot tulevat niitä siirtelemään mutta sitten pitää vain laittaa aivoriihi raksuttamaan ja miettiä vaihtoehtoja. Jostain on aloitettava ennen kuin on mitä koeajella.
Seuraava osuus käsittää rakennettuja esteitä pelkästään. Tässä hahmotelmaa isopyöräisille. Ovaalin mallinen pienempi tynnyri ensimmäiseksi voisi olla sopiva. Pieniä renkaita voi käyttää loiventamaan kulmia mikäli tarve vaatii.
Tämän päivän on satanut mukavasti. Onneksi. Kyllä sitä on odotettukin.