Trial kisaa taas tulossa ja pitäähän sitä lähtee taas "kisapelillä" kokeileen

Pientä huoltoa se kaipaa. Eli kynnyksiä taottu hieman lekalla, jotta ovet toimis herkemmin edes ekoilla jaksoilla. Pesukin tuli suoritettua ja pientä fiksailua. Koppa tuppaa elään runkoon nähden sen verran, että rattiakselin rättinivel hajos Punkalla nätisti ajellessa, joten päätin sit hitsailla koppaa ja runkoa kiinni toinen toisiinsa sieltä täältä. Kareksen ohjein kempin pulteilla siis
Vielä pitäs raidetanko takoa suoremmaks ja tehostimen remmi vaihtaa ja hieman rasvailla, niin sittenhän Ratsuni taitais olla taas valmiina Raision trialiin.
Niin no joo.....Tare löysi meitin nurkista pakoputken ja ritiläpeltiä ja totes, että nää pitää laittaa Ratsuniin.......saas nähdä jaksanko laittaa, ku olen aina ollu pystyputkia vastaan. Ne kun mun mielestä kuuluu vain aitoihin rekkoihin. Mut Taren mielestä toi olis just sopivan törkee ratkaisu Ratsuniin......mauton, mutta sopii siks just Ratsuniin


Hieman pitää lyhentää ja kairata lattiaan reikää, jos tuon meinaan laittaa....saa nähdä nyt, kuinka ehtii.
Joku saattaa kysyä, että miten niin ehtii, ku kisoihin on vielä 2 viikkoa

Mutta ku taas alko päässä humiseen uus rojekti


Jospa yhdistäis takapihalla olevat pari Rangea yhdeks "härpättimeks". Eli vihreestä runko(lyhennettynä), akselit (jos ne on ehjät), jousitus. Valkoisesta sitten kone ja laatikot. Koppa.....no se on vielä vähän ratkaisematta.....ehjä CJ Jeepin lasikuitu flippi....tai sit jotain muuta. Saa nähdä aloitanko rojektia vai jääkö vaan taas ajatuksiin.
Valkoinen on ollut Tuukalla "puskutraktorina", kuten keulasta näkee. Oli koittanu työntää 700 sarjan volvoa kyljestä, mutta ei huomannu, että volvon toisella puolella oli pari koivua sopivasti


Vihree on sit Jyväskylän suunnalta joskus haettu. Eli Suomisten (SOS) entinen modi luokan kisa range, johon joku on muokannu perimätiedon mukaan Sherpan perämurikat, koska niissä olis tiheämpi välitys kuin rangessa.
Takavetaritkin vaikuttaa olevan jotkut spesiaalit.
Etuakselissa myös joitakin muutoksia. Raidetanko akselin etupuolella ja oudot levitykset akseliputkien päissä. Eli ens alkuun pitäis pyöritellä akseleita, että jos ne olis ehjät, niin projektillahan vois olla jotain tulevaisuutta.
Vihreen runko käyttöön siitä syystä että sinne on sovitettu jo ohjaustehostin, niin pääsis siinäkin taas "helpolla". Tehostin tais olla peräisin Dodge Aspenista...??
.....mutta kattotaan ny alkaako tästä uus rojekti ja koska. Nyt kuitenki Ratsuni on ens sijalla....tai pitäs olla, mutta kun taas kiinnostaa aloittaa uutta rymistely laitetta

