Näytä yksittäinen viesti
Vanha 11.09.2010, 21:15
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Perusasetus

piti niin olla siinä yhdessä ryhmässä perää pitämässä... ...skan marjat, eka en uskaltanu oikein hapettaa ku oli väylä tukossa vähän edempänä ja sain heti vinssailla...

...vähän myöhemmin jäin odotteleen toisten vinssitalkoita ja kaarsin sivuun reitiltä niin yks boggeri putos vanteelta...

... kompuraa odotellessa tyhjentyvä rengas kallisti autoa niin että se jäi kannon päälle...

..tyhjeni toinenki takapyörä, putos sisäreunalta vanteelta...

...nostin perän liftillä ilmaan että saa takapyörät vanteelle, paino siirty etupyörille ja molemmat suhati tyhjiksi vanteen välistä..great... yks suzuki siellä nevassa odottelikin jo mun vetoapua, mutta niillä oli siinä jotain omaa showtakin kykimen ja vesiletkun kanssa, otettiin kisaa kumpi auto liikkuu ennemmin...

...no vähä toista kiloa niihinkin lisää ilmaa ja sit pääsin siitä kätevästi makkarataukoon asti ilman ongelmia, mitä nyt pyyhkijän moottorin johto meni poikki juuri ennen kun alko sataa joten loppumatkan tulin aika sokkona...

...kävin mä soramontuillakn pyörimässä, siirsin kuution kivenkin, alkumatkasta meni ihan puskurilla mut sitte oli pakko vinssata se sivuun ku taaksepäinkään ei päässyt...

...löyty se oma ryhmäkin, vinssaamasta, ja ei ku perään, väliin ei näkyny tuulilasista ku rapaa ja pala taivasta...

ja loppuencorena vielä vinssasin vetovikaista hdj:tä, ensin siitä putos kummi vanteelta joten ei muuta ku mun varapyörä alle ja vetoja, se kun saatiin tielle niin ojanreunaa pitkin peruuttaessa putos takaa boggeri vaihteesta pois, nyt tosin ulkoreuna tuli vanteen etureunan yli, onneks oli vielä se toinen varapyörä...

no, ei mitään, lokariin yks ruttu lisää ja vähä rapaa konttorissa, siitä on hyvä jatkaa...

boggeri, aika huono allterrain rengas... en ostaisi, edelleenkään...
Vastaa lainaten