Viestiketju: Niva offi-autona.
Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 10.09.2010, 09:46
Tossavainen:n Avatar
Tossavainen Tossavainen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.06.09
Sijainti: Joensuu/Ilomantsi
Viestit: 306
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Punanenä Näytä viesti
Poista KAIKKI ylimääräinen painolasti
(takaluukku,ovet,tuulilasi,katto,kojelauta,matot,t akajarrut,metallitankki)niin asiat helpottuu kytkimen ja välitysten suhteen ja panssaroi niin että kestää ajaa vauhdilla kiviin yms.

Ei paras ratkaisu mutta edullinen Nivan moottoriin saa lisää puhtia huomattavasti kun vaihtaa kaasuttimen weber dgv tai dvga:ksi.

Noilla eväillä se jaksaa liikkua pirteästi jos vaan muuten on kunnossa...
Auto jo sisultaan tyhjennetty,ei enää oikeastaan kuin etupenkit paikoilaan. Peräpäässä kaikki purettu paitsi oma tankki kyllä vielä on. Koristakin leikkailtu ylimääräisiä peltejä pois ja samalla saatu hieman lisää maavaraa,mutta haluan kuitenkin pitää tämän vielä nivan näköisenä joten kattoa yms.. en lähde leikkaamaan pois

4.3 peräthän mulla tässä jo on välitysten suhteen. (alkuperäset 4.1) 1200 laatikon vaihdan luultavasti kuhan sellainen sattuu löytymään.

Etuperällä ja vaihdelaatikolla on jo panssari ja jakikselle keulaan ja takaperälle tulee myös aikanaan sellaiset.

Tuosta vauhdilla ajamisesta.. itse "säälin" kuitenkin autoani jonkin verran vaikka pelkkä metsäpeli onkin. Niin en ajele maastossa todellakaan vauhdilla sillä olen huomannut että sillä ei saa kuin auton rikki ja lopulta uppoaa ja jää kiinni vain pahemmin.. Eli hiljaa pyritään etenemään....

Kaasuttimen vaihtoa weberiksi voisi kokeilla jos sellaisen jostain vain löytäisin ja tosin se ei sitten lopulta ainakaan nuihin välityksiin auttaisi.... mutta toisi ehkä hieman alavääntöä. Mietitään..
Vastaa lainaten