Noissa holkeissa on rasvaurat noin 5 cm nousulla, mutta molempiin suuntiin!
Ja rasvanpuutetta asennuksessa tuo ei kyllä ole, nuo kasattu mieluummin liiallisella vaseliinilla.
(sekä vetonivelet kuulineen, että k.o liukupinta hierottu vaseliinilla, että kasausöljy saatas pois.)
Tuo muutama promille välystä, täytyypä hommata mitta, jolla holkin halkaisijan sais mitattua, toki
tuo suuruusluokkaa yli 10 sadasosa milliä yhtä-äkkiä kuulostaa paljolta noilla kehänopeuksilla, mutta kun katselee noita kyrvähtäneitä heloja......
Ja rasvaurasta: Eli missä suunnassa tuo nousulla varustettu 1/3 kierros kuuluisi olla?
Ja tuo kommentti "väjlien poorien takia roikkuvista vetareista": vaikka poorit olisi kuinka väljät, niin hdj jatkuvalla nelivedolla vetarit ei makaa missään laidassa tms, koska veto on päällä lähes jatkuvasti.
Ja toisessa, enemmän kestäneessä, tuo "napalukko" on uusi.
Jos tuo hodarin etunapa kasataan suurella välyksellä, niin vetonivel pyrkii "värisemään" jo vähäiselläkin
ohjauskulmalla, ja se taasen syö tuota "napalukkoa" ja vetarin pooria..
Jos pelkästään syy olisi tuo liian tiukka sovitus, niin uskoisin että tuo kiinnihirttäminen tapahtuisi jo
koeajolla, mutta kun se tulee vasta tuntien kovan kuormituksen kuluttua, ja nimenomaan kevyessä kuormituksessa isossa nopeudessa?
Toki tuon ongelman taustaan kuuluu tuo kitka,lämpö ja lämpölaajeminen; mutta vaikka vaseliinin ominaisuudet loppus noin äkkiä, niin tuo ihmetyttää edelleen.
P.S Kytkettävillä nelivedoilla k.o holkkien kanssa ei ole ollut mitään ongelmia koskaan.....