Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 08.09.2010, 05:27
zampy zampy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.07
Sijainti: Kihniö
Viestit: 129
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arpe Näytä viesti
Olikohan toyotan moottoreissa eroa tuon tiivisteen paksuudessa ahdetun ja vaparin välillä??
Monissa euromoottoreissa on eripaksuisia tiivisteitä eri tehoversioissa.
Tutkippa siitä vanhasta kansipahvista onko siinä merkintää tuosta paksuudesta.
Tiivisteen ulkoreunassa on useesti pieniä V:n tai U:n muotoisia koloja vieri vieressä 2,3 tai 4
kappaletta. Jos noita pykäliä löytyy,ni niitä pitäs olla yhtä monta siinä uudessa kun oli vanhassakin.
VW-konserin moottoreiden tiivisteistä tuo merkintä yleensä löytyy. Ei jaksa vaan varmuudella muistaa miten oli tuossa 2LT:ssä.
Varmaan liian vähän ollu ahtoja,ku ei oo tarvinnu viimeaikoina kantta irrotella tuosta omasta läjästä
Ei ainakaan Koivusen kirjan mukaan ollut tohon 2lt koneeseen muutakun yhdenpaksuista kansipahvia irtotavarana. 2l2t koneeseen olis ollu kolmea eri vahvuutta juuri noin kuinka ilmoitit että on koloja ulkoreunassa.
Vastaa lainaten