Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 07.09.2010, 21:39
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.116
Perusasetus

Olikohan toyotan moottoreissa eroa tuon tiivisteen paksuudessa ahdetun ja vaparin välillä??
Monissa euromoottoreissa on eripaksuisia tiivisteitä eri tehoversioissa.
Tutkippa siitä vanhasta kansipahvista onko siinä merkintää tuosta paksuudesta.
Tiivisteen ulkoreunassa on useesti pieniä V:n tai U:n muotoisia koloja vieri vieressä 2,3 tai 4
kappaletta. Jos noita pykäliä löytyy,ni niitä pitäs olla yhtä monta siinä uudessa kun oli vanhassakin.
VW-konserin moottoreiden tiivisteistä tuo merkintä yleensä löytyy. Ei jaksa vaan varmuudella muistaa miten oli tuossa 2LT:ssä.
Varmaan liian vähän ollu ahtoja,ku ei oo tarvinnu viimeaikoina kantta irrotella tuosta omasta läjästä

__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten