Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 06.09.2010, 09:20
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti

Mitä tuossa kuullut niin D5 malli on kuulemma janoinen ja heikko esitys. Sen sijaan 2.4d menee pienellä. Tuossa on eräällä tutulla S80 2.4d missä on mittarissa reilu miljoona. Sitä vaan ihmettelin kun kolmas moottori menossa. Onko ne niin halpoja noihin vai mikä idea on vaihtaa kone uuteen..
Moottorit ovat käsittääkseni ihan samoja mutta D5:ssa tosiaan vaan eri softa.
Toki vaikuttaahan se koneen kestävyyteen otetaanko siitä 135 vai 165 kaakkia.
Tuoreemmista jo sitten enemmän.

Kaverilla oli taksissa maakunnassa S80 D5 tomaatti ja siistillä ajulla pääsi jopa 4:lla alkaviin kulutuksiin niin en voi kyllä janoiseksi haukkua.
Kerran siihen rempattiin loota kun humalainen vänkäri oli pukannut P:n päälle satasen vauhdista
Kilsoja taksissa siihen kertyi reilu 400t ja ei mitään vikaa.

Laatikoissa on sen kymmentä suositusta öljyn vaihdosta mutta jos niitä ei vaihda max. 100tkm välein niin ongelmia tulee.
Itte vaihtasin 50-70 tkm jos sellasen hankkisin. Itseasiassa pikkasen polttelisi.
Nyt ajossa yköskoppanen V70 2.TDi manuaali. 460tkm rullattu eikä konetta auottu jakopäätä enempää.
Kytkin vaihdettu 400tkm kohdalla "takuuseen" kun ostin liikkeestä.

Ajutyyli vaikuttaa tosi paljon, joka ei nyt liene kenellekään ylläri pylläri.
__________________
- eskimo kaenuusta
Vastaa lainaten