Onnittelut hyvästä offiaihiovalinnasta! Kun vertaa kaikkia ominaisuuksia - niitähän riittää käyttötarkoituksesta riippuen melkoinen liuta - niin Cherokee (tai Joukan mukaan Grandi

) on ylivoimaisesti edullisin ja monikäyttöisin laitos. Osaa saa vaikka minkälaista, eikä auton ostohinta päätä pakota. Yhdellä vm. -95 Toyotalla saa kaksi samaa vuosikertaa olevaa Jeeppiä! Toimintavarmuus ei ehkä ole ihan samaa luokkaa, mutta tehoa taas on tuplaten; sitäkin joskus tarvitaan.
No, tärkeintä ennen varusteiden hankintaa on tietää mihin laitetta aikoo käyttää. En lähtisi kauppaan ennenkuin olen ensin mutustellut mitä OIKEASTI tarvitsen, mutta voihan sitä lähteä ja ostaa peräkärryn täyteen vipstaakeja ja myydä sitten vaikka täällä ne kilkkeet, jotka eivät sovi "muottiin".
Sulla on senverran hyvännäköinen laite, että ekaks suosittelen maltillista rengastusta (vaikka Insa Saharat 31*10,5-15). Ei kustanna tuhottamasti, ei vaadi modauksia, niillä ajaa ihan mukavasti ja laillisesti kadullakin ja metsässä pääsee riittävästi. Ilman korotuksia, lukkoja, panssareita saati vinssiä pärjää helpoilla safareilla, hiekkakuopilla tms, joilta saa lisämakua siitä, mitä auto / kuski vielä kaipaa harrasteen maustamiseksi. Kaverit jeesaa jos jää kiinni tai tulee muita pikkuropleemia sun muuta. Jos hinku nousee siitä sitten lisää, voi ostaa niitä kilkkeitä tai jopa valmiiksi rakennetun ei-niin-suorapeltisen metsähirmun paukutettavaksi päin puita ja kiviä.
Tosta mun masiinasta voi ottaa jotain mallia, mutta mieti mikä on se
sun oma juttu ja sitten tee se.