Viestiketju: Isuzu Trooper ?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.11.2003, 20:34
Guest

Perusasetus

Minulla on ollut nyt kuutisen vuotta -89 Isuzu Trooper 2.8 td. Jolla on ajettu 4004500 km. Olen ollut todella tyytyväinen autoon. Itselläni ei ole ollut tekniikan kanssa mitään ongelmia kun on huolehtinut huolloista ajallaan. Ainakaan minun Trooperissa ei ole ruostetta alustassa eikä korissa. 2.8 td on vielä melko ripeäkin maantiellä eikä toi kulutus ole kovin suuri. lisäksi auton varustelutaso on korkea verrattuna esim. samanikäisen Pajeron varusteluun.

Ei noi varaosatkaan mitään kalliita ole, eikä niiden saatavuus ole ongelma. Motonetit myy edullisesti tärkeimmät kulutus osat.
Korjaamoiden mielestä älyttömän hankalia ja aikaavieviä korjata... taasolen eri mieltä asiasta tottakai korjaamot näin sanovat että saavat asiakkaat maksamaan ylimääräisistä tunneista. Olen korjannut samallaisen -89 2.8 td tekniikan, eikä se erotu mitenkään muiden autojen tekniikasta. Sama pätee alustaan.

En henkilökohtaisesti koskisi noihin 2.2l troopereihin. Olen kuullut niiden tekniikan viosta ja heikoista pelleistä monelta ex omistavalta. Kone ja laatikko ei yksinkertaisesti kestä.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten