Hojohojo!
Elikkäs tuli tossa kesän päälle laitettua tuommonen K5 blaseri ja nyt kun se muuten on saatu tyydyttävään kuntoon ni tekis mieli ruveta paranteleen offi ominaisuuksia. (On muuten ensimmäinen maasturi ja jenkki rojekti ikinä ja tekninen ymmärrys näistä vehkeistä puhuttaessa on verratavissa koiraan, joten saa ja pitääkin puhua ku lapselle).
Mikä olis sanotaan nyt sitte vaikka järkevin tapa lähtä korotteleen ja kuinka paljon? Viksuintaha varmaa ois ostaa joku valmis lift kitti mut jotenki ei tunnu oikeelta heti kärkeen laittaa parin tonnin autoon puoltatoista jousiin ja iskareihin ennemmin säästää osan siitä muihin tuleviin pakollisiin remontteihin ja möyrintä vaurioihin.
Oon lukenu shackle flipistä taakse ja taka jousista eteen mutta miten käytännön toteutus? onko paska ajaa tiellä? kestääkö mitään mettässä? mitkä iskarit?
Entä korin korotukset ei houkuta jotenki ajatuksena itteä ollenkaan tuntuu jotenki turhalta. onko vaihtoehto? hyviä / huonoja puolia?
Mikä on semmonen korotus määrä mikä ei ala poikimaan muita paikkoja ja/tai mitä pitää ottaa huomioon, muuttaa tai vahvistaa.
Muita vaihtoehtoja mitä vois harkita?
joo ja budjetti ois n 500€ mut ei se mikää ehoton oo jos ei toimivaa saa tohon ni sitte laitetaa kalliimpaa...
Nii ja pahottelut tuli iha vitusti tekstiä ja kysymyksiä mutta nii o intoakin