Näytä yksittäinen viesti
  #24  
Vanha 03.09.2010, 10:23
MattiH:n Avatar
MattiH MattiH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 340
Perusasetus

Välillä tarinaa vähän iäkkäämmistä autoista.
Yhen tutun 90-luvun WW-Transportterissa näkyy ruoste kukkivan ympäri autoa.

90-luvun alkupuolen Primeroissa mätänee polttoaineen täyttöaukon ympäristö sisäpuolelta ja takapään iskari-/pyöränkotelot aika tehokkaasti, niitä on saanu paikkailla paristakin yksilöstä.

Mazda 626 vm.-92 ( GE, se pyöreästi muotoiltu) osaa olla luja auto. Katsastuksessa jaksetaan kehua pohjan ruosteettomuutta, pyöränkotelot on kovassa kunnossa. Helmoissa havaittavissa jo pientä rusketusta, muttei vielä läpimädät. Pintapelteihin on ympäri autoa aikojen saatossa tullut ruhjeita, mutta ei ole lähteny ruostumaan. Kai noissa on sinkitty kori.
Ei tuossa muutenkaan ole valittamista, moottorin(2.0 pensa) päästölukemia kehuvat uuden auton veroisiksi, koneella ajettu 464tkm eikä tunnu missään. Matukkaa ei ole pidetty kuin kukkaa kämmenellä, ruostesuojauksia ei ole tehty. (ellei sitten aivan uutena) Tuommoset tapaukset ovat kai autotehtaiden painajaisia, on tainnut tulla joku virhe tuon kaaran valmistuksessa.
Vastaa lainaten