Näytä yksittäinen viesti
  #63  
Vanha 02.09.2010, 21:32
gikseri gikseri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.08.07
Sijainti: Forssa
Viestit: 369
Perusasetus

Kyllä tuo katti niissä yleensä taitaa jonkinasteinen tulppa olla. Katin poistoa järkevämpi ja katsastusystävällisempi tapa on lyödä katin läpi suora rautaputki sitten tyhjentää se esim. rautakangella läpi lyömällä. Näin paikoilleen jää katin kuoret, eikä ulospäin näy mitään poikkeavaa. Toinen rajoittava tekijä tuntuu yleisesti pakoputkistossa olevan takavaimennin.

Onko tuossa isuzussa muuten jo hiukkassuodatin?

Toinen asia mikä saattaa avittaa tehojen lisäyksessä on laittaa nokalle sen verta reilu välijäähdytin kun sinne sopii, kun tuossa koneen päällä ei varmasti ole kovin hyvä paikka sille, vaikka konepellissä olisikin scooppi. Paremminhan se tuossa koneen päällä on suojassa, mutta jos vaan maantiellä ajelee niin eipä ole merkitystä. Itselläkin olisi seuraava operaatio omaan pick-uppiin pistää uusi välijäähdytin.

Toisissa autoissa tuntuu olevan melkoisesti enemmän potentiaalia vakio osilla kuin toisissa.

Viimeksi muokannut gikseri : 02.09.2010 21:34
Vastaa lainaten